21 November 2009

Sanah HeLwaH Ya Jamilah =)


Assalamualaikum wbt...

Pada 20 November 2009 genaplah usiaku 22 tahun...Semoga dengan meningkat umur seiring juga bertambah amalan...Semoga panjang umur,murah rezeki,dan yang paling penting hidup diberkati Allah dan sentiasa dalam redhaNya...kullu am wa ana bikhair daiman..

Nak citer sikit pada hari eid milad saya..ahlibet saya ( pipah,mirah, k.nana,k.long dan k.dib ) , ahlibet salsabila ( k.syikin dan amal ) dan kinah nak buat suprise pada hari bersejarah tersebut tapi terkantoi... nak tahu sebab ape!!!! sebab camni citer dia..pada petang kejadian tu saya risau pipah xbalik lagi cz dah lewat sgt nk azan maghrib..sy check la kt luar n buka pintu kot2 dia ade kat luar..nak tahu ape dia berlaku lps tu!!!! memang dia ade la kt luar balik senyap2 dan masuk senyap2 xnk bagi saya tahu tp sebaliknya saya yang buka pintu dan tahu la kenapa dia balik lewat...ermmm nak wt suprise tp xjadi..hehhe...tp xpe...ila sodiqatil mahbubah...saya terharu dengan kalian... walaupun xseberapa tp saya amat menghargai semua tu sampaikan xleh nk wt ucapan sepatah dua kata...hanya 3 kata je sempat saya ucap "sila menjamu selera"...hehe =D terima kasih yang xterkira tuk kalian..kalian teman dunia akhirat...InsyaAllah...moga Allah membalas segala usaha kalian...Uhibbukunna Fillah..


hidangan yang lazizah =D



Nampak bestkan..memang best pun..hehe



Waaaahhhhh!!!!


Dah kenyang....Alhamdulillahil lazi ath'amana wa saqoona wa ja'alna minal muslimin....Ameen


Renungan :

--;--;-<@
--;--;-<@
--;--;-<@

"Manusia dapat menghitung umurnya yang terpakai tapi
berapa yang tinggal tetap menjadi rahsia
~ HAMKA ~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan